Reklamace

Postup při reklamaci zakoupených produktů

I když jsou produkty vyrobené z kvalitních materiálů a procento reklamací je mizivé, chceme abys vždy věděl/a, že případně nedostatky bezodkladně vyřešíme.

  • Na všechny naše produkty platí záruka 2 roky.

  • Pokud se rozhodneš zakoupené produkty reklamovat, zašli je prosím na adresu: Kristina Rouzková, U Leskavy 738/26, 625 00 Brno.

  • K reklamovaným produktům přilož: vyplněný reklamační formulář.

  • O průběhu reklamace, o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí informujeme prostřednictvím e-mailových zpráv nebo pro urychlení telefonicky.

  • O reklamaci rozhodneme bez zbytečných odkladů a její vyřízení včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dnů. Jinak můžeš odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení lhůty potřebujeme Tvou součinnost.

 Kdy můžeš zakoupené produkty reklamovat?

  • Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí.

  • Pokud má zboží vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

  • Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Co můžeš v rámci reklamace požadovat?

  • Kompenzaci ve formě poukázky v případě vady zboží, na které se můžeme společně domluvit.

  • Můžeš požadovat odstranění vady dodáním náhradního produktu nebo opravy.

  • Pokud by odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, můžeš požadovat slevu z kupní ceny. Produkt bychom si v takovém případě už nechali a vrátili část kupní ceny.

  • Pokud je vada významná, můžeš odstoupit od kupní smlouvy, je potřeba poslat zboží zpět a my uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.