Reklamace
Postup při reklamaci zakoupených produktů
I když jsou produkty vyrobené z kvalitních materiálů a procento reklamací je mizivé, chceme abys vždy věděl/a, že případně nedostatky bezodkladně vyřešíme.
-
Na všechny naše produkty platí záruka 2 roky.
-
Pokud se rozhodneš zakoupené produkty reklamovat, zašli je prosím na adresu: Kristina Rouzková, U Leskavy 738/26, 625 00 Brno.
-
K reklamovaným produktům přilož: vyplněný reklamační formulář.
-
O průběhu reklamace, o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí informujeme prostřednictvím e-mailových zpráv nebo pro urychlení telefonicky.
- O reklamaci rozhodneme bez zbytečných odkladů a její vyřízení včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dnů. Jinak můžeš odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení lhůty potřebujeme Tvou součinnost.
Kdy můžeš zakoupené produkty reklamovat?
-
Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí.
-
Pokud má zboží vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.
-
Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
Co můžeš v rámci reklamace požadovat?
-
Kompenzaci ve formě poukázky v případě vady zboží, na které se můžeme společně domluvit.
-
Můžeš požadovat odstranění vady dodáním náhradního produktu nebo opravy.
-
Pokud by odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, můžeš požadovat slevu z kupní ceny. Produkt bychom si v takovém případě už nechali a vrátili část kupní ceny.
-
Pokud je vada významná, můžeš odstoupit od kupní smlouvy, je potřeba poslat zboží zpět a my uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.